Saturday, November 1, 2008

Ùj barátok vagy inkább ismerösök

Bocs hogy rég nem jelentkeztem, de kissé kevés idöm és lehetöségem van netezni, de most pótolom és egy két érdekes eseményt elmesélek!

Jópár ismeröst szereztem a koliból:

Egyik pénteken reggel (úgy dél körül) cseverésztem a konyhában a tejem forralása közben egy mongol sráccal (Vincet), kérdem mi jót eszik, azt mondta reggeli-ebédet egyben és hogy megkóstolom-e, egy szó mint száz meghívott egyek vele, tök jót dumáltunk, nagyon jó fej gyerek. Ès azóta jó párszor eldumáltunk, persze németül, mindig kijavítja a hibáimat, de montam neki hogy nem gond, hiszen azért vagyok kinn hogy tanuljak! Egyébként ö is csak pár hónapja van kint, és egy vizsgára kjészül hogy itt kinn folytathassa tanulmányait. Otthon zenét tanult és itt is oda szeretne felvételizni, van egy i-pianinója is mindig azon zongorászik( szerintem tök szépen), így lehet tudni ha otthon van.

Ha van egy kis szabadidöm és kedvem elmegyek egy kicsit tévézni a klubbszobába, hisz a nyelvtanulásban a tv-zés is segít, bár nehéz németül filmeket nézni, mert sajna nem minden értek meg. Na a klubbszobából egy Cseh sráccal is jóba vagyok, mindig együtt tévézünk, a forma1-es futamokat is végignéztük. (szerencsére Hemilton nyert!) Jó fej és mindig megértem amit dumál, ha meg valamit nem értek tök ügyesen körbe írja nekem (de szegényke bün ronda). Ö is ugyanazt tanulja mint mi, de ö az egész tanulmányát németországban csinálja, nem könnyü dolog az tuti!

A kínai srácokkal, Jeky, Cshao, Leo( a tanfolyamról) is tök jóban vagyunk, egyszer föztek is nekünk kinai kajákat, hát elég érdekesek voltak, de egész finomakCsak fura hogy mindenféle dolgokat együtt megesznek. Meg kaptunk töluk pálcikákat hogy azokkal együnk, hát nem könnyü az tuti! Még adósok vagyunk nekik egy jó kis magyaros kajával való visszahívásra.

Egy fehérorosz lánnyal Lénával is összebarátkoztunk, egyszer pont sajttortát sütöttünk, és meghívatta magát ö is, de mondta menjünk át hozzá és együk meg ott. Hát az ö szobája egy egészen más világ mintha nem is abba a lepukkant koliba lennénk. A falak narancssárgár festve, az ablakokon igazi függöny, és tele van bútorral, meg rengetegg cuccal, igazi barátságos belakott szoba. A lány is nagyon jófej, jól eldumáltunk vele.

Ja és persze ott vannak az észtek is! Velük is elvagyunk, bár én legjobban a lányt Szandrát kedvelem.

Ja és van még egy német srác Arnnold, akivel már az elsö hetekben megismerkedtem. Ö mindig labdákkal dobálózik a folyósón, egy cirkuszba is elmenne, olyan ügyes a srác. Aranyos is, de olyan tempóban hadarva és a szavakat elnyelve beszél németül hogy nem sokat értek meg belöle.

No comments: