Thursday, January 15, 2009

Ismét Jénában

A kellemesen otthon eltöltött karácsony, és a barátokkal elbulizott szilveszter na meg egy remélem sikeres nyelvvizsgsa után ismét visszautaztam németországba január 13-án.

A hazafelé utunk nem sikerült túl jóra ( röviden csak annyi hogy a baromira pontos német vonatok mégse olyan pontosak amikor az ember haza akar utazni és a magában is elég hosszú 11 órás utazás csaknem 23 órát vett igénybe.) ezért úgy döntöttem repülövel jövök vissza. Az kényelmesebb és gyorsabb is. Nem is csalódtam benne! Kétszer is repültem egy átszálással Nünbergben, a gépen adtak kaját (mármint egy szendvicset) meg inni is úgyhogy ez tök jó volt, legalább nem haltam szomjan. Délután 5 körül indultam Ferihegyröl és fél 10 körül érkeztem meg Erfurtba. Ahonnét még be kellet villamosoznom a pályaudvarra és elvonatoznom Weimarig ott át kellet szállni onnan pedig Jénáig mentem, kb fél 12-re értem Jénába és 1-körül már a szobámban is voltam.
Persze nem volt uncsi az utam Nünbergben míg vártam a másik gépre megnéztem egy filmet a gépemen, a repülön meg lehetett zenéthallgatni fülhallgatóval meg vicces rajzfilmeket vetítettek kis képernyökön, amik 5-6 soronként voltak. Amikor meg Erfurtban leszálltam a villamosmegállóban összeismerkedtem egy sráccal aki szintén Jénába utazott így az út végére volt társaságom is, jó is volt mert pont lekéstük a jó vonatot (kb 1 percel) és egy órát kellet várakozni a következöre. A srác régész és épp egyiptomban volt onnan jött haza és arról mesélt, ja meg kiderült hogy az apukája magyar, és már volt magyarországon (de persze magyarul azt nem tud)!

No comments: