Wednesday, September 24, 2008

Bowling szerdán (2008.09.24.)

A mai órát végre megint Christian tartotta, ugyanis őt egy kicsit jobban meg tudom érteni mint a tanárnőt, és jobban is magyaráz és a táblára is írja a példamondatokat. Az órán megint nyelvtan volt terítéken, és a gazdaság fejlődéséről is olvastunk egy cikket.

Este pedig elvittek minket Bowlingozni, na az jó móka volt! Még sose próbáltam ezt a sportot, de az egyik diák Emma, mondta hogy a rózsaszín és narancssárga golyókat keressem, mert azok kicsit könnyebbek a többinél és így kétszer is letaroltam az összes bábut egy gurításra! De szerintem ez csak a kezdők szerencséje volt. Jó sokan voltunk egy-egy csapatban, (összesen három pályát használtunk) úgyhogy volt idő beszélgetni mire megint az rám került a sor, én a legtöbbet a két amerikai lánnyal Jeniferrel és Emmával beszélgettem.

Zoli meg jól összebarátkozott a kínaiakkal, tényleg jó fejek ők is! Pár órás játék után együtt bandukolt a csapat haza.

No comments: