Sunday, September 21, 2008

Pihenős vasárnap

Ma nem sok dolgom volt, mára nem szerveztek semmi programot, és délelőtt az eső is szakadt, ez volt az első nap, hogy esik itt az eső. Úgyhogy átrendeztem egy kicsit a szobámat hogy komfortosabb legyen. Ja és persze megpróbáltam kitakarítani de elég nehezen ment, mert a padlószőnyeg és a seprű nem túl jó párosítás. Persze tanultam is egy kis németet meg megcsináltam azt a jó sok házit amit a tanfolyamon kaptunk. És most estefelé elmentünk egy netkávézóba internetezni hogy a világról is tudjunk egy kicsit!

2 comments:

Stimcsi said...

Szia Ciklon!

Jó újra olvasni a sztorikat az erasmusos létedről, tegyél fel képeket a szobádról, a koliról meg a suliról! ;)
Kitartás, és gondolj rám a meggyes sör vedelése közben, illetve igyál helyettem is. ;)

Sok puszi:
Timi

Hajni said...

Szia!

Nálunk már 2 hete esik (kisebb +szakításokkal)és szerintem hideg van.:-)
Jó tudni, hogy még egyben vagy és jól érzed magad.
(Kicsit irigy vagyok :-) )

puszi
Hajni