Sunday, September 28, 2008

Uncsi vasárnap (2008.09.28.)

Ma nem történt semmi különös. Mivel vasárnap a boltok zárva vannak (ezt sose fogom megszokni, otthon el vannak kényeztetve a vásárlók!) nem mentünk be a városba. Nagymosást tartottunk, nagy nehezen kitotóztuk hogy működik a mosógép és uccu neki. Volt bennem egy kis para, hogy vajon megfogják-e egymást a ruhák, de inkább 3 kupacot csináltam és amit féltettem azt kézzel mostam ki, és így nem lett semmi gáz. Viszont nagyon jó illat lett a szobámban a kiteregetett ruhák miatt.( Ja egyébként gondolkoztam azon hogy mindent kézzel mossak ki mert egy mosás 1 euróba kerül, de asszem az életem rámenne, hogy Mosó-Masa legyek, úgyhogy legfeljebb megint kéthét múlva lesz nagymosás.)

Ja és délután eldumáltam az egyik német sráccal aki ugyanazon a szinten lakik mint én, fociról, sportról, forma1-ről, iskoláról meg miegymásról beszélgettünk. (Na most hiányzott egy kicsit a TV mert mondta hogy ma volt forma 1-es futam, és én sajna lemaradtam róla!)

1 comment:

Stimcsi said...

Uh! Forma 1... LOL :D:D:D

A kézi mosás igen gyötrelmes dolog, nekem elhiheted, egyszer még Belgiumban megjátszottam, és nemcsak hogy egy fél napomat elvette a művelet, de ruhák 3-4 napon keresztül száradtak, egyiket-másikat már végső elkeseredésemben nyirkosan is felvettem, ja és nem sokkal lettek tisztábbak, mint előtte voltak. Huh, ez jó hosszú mondat lett. Sebaj. :) Az az 1 euró még nem is olyan vészes, bár hirtelen soknak hangzik.

Érezd magad nagyon jól kint, és várom a további élménybeszámolókat. ;)
Ja, és rakjál fel képeket, sokat!!!

Pussz:

Timi